מה דעתכם על גיוס המונים מרוכז, תמציתי ובחודש אחד עבור העמותה שלכם? נשמע מדהים נכון? אבל רגע...

גיוס המונים לעמותות נשמע לפעמים קצת כמו חלום – מציבים יעד, מקליקים "פרסם", משתפים בפייסבוק והופ! יש לנו 100K , חצי מליון או 2 מיליון מוזרמים לעמותה. אכן חלום! 

בפועל, זה קצת יותר מורכב מזה.
לכן אחוז ניכר מהגיוסים הללו נכשלים כשנעשים בפזיזות, ללא עבודת מחקר והבנה של הפלטפורמה ובעיקר ללא נסיון. 

היום כנראה שגיוס המונים קורץ גם לכם כעמותה או מיזם חברתי – לכל מטרה חשובה וערכית כמו: מימון מיזם חדש, גיוס משאבים ליצירת תשתיות לעמותה, הזרמת הון ראשוני לפיתוח העמותה ואפילו לכיסוי חוב או לתקצוב שנת פעילות. 

אכן מטרות חשובות ומעצם היותכם מובילי ומובילות מלכ"רים – הן וודאי ערכיות ובעלות אימפקט משמעותי לחברה. 

במקום לקרוא בגוגל עוד מאמר (סביר שמיושן) או  לצפות בעוד סרטון יוטיוב בן 7 דק' עם הסבר שטחי למדיי –
למה לא לשמוע על זה ממקור ראשון, מקצועי ובעל נסיון עשיר? עם אפשרות לשאול את כל השאלות החשובות (וגם אלו שיישמעו לכם טפשיות) ולקבל מענה מיידי? 

למה לא להקשיב להרצאה בת שעה וחצי, בלי שטויות מסביב- ממוקדת אך ורק במימון המונים לעמותות ומיזמים חברתיים, ממקור מקצועי, שאינו מוטה ומתוגמל ע"י שום גוף ובמקרה (או שלא) גם מייסדת ומנכ"לית עמותה בעצמה.
בקיצור,  אני 🙂
 

אז עזבו למה לא. הנה למה כן!
בשעה וחצי תקבלו את כל המידע הכי חשוב שצריך לדעת בנושאי...

אה. וזה לא עולה לכם. ככה בלי התחייבות, בלי מס' אשראי. בחינם!

כמעט כל שיחת טלפון שלי מתחילה ב "יש לי כמה שאלות על גיוס המונים…". אז החלטתי לענות על כל השאלות הנפוצות שיש לכם ולכן, רגע לפני קבלת ההחלטה – האם לצאת למסע שכזה או לבחור בדרכים חלופיות. 
מנעד השאלות רחב במיוחד – החל מ"כמה כסף כדאי לי לגייס" או "כמה יעלו לי הוצאות נלוות לגיוס כזה?" ועד "האם כדאי לעשות קידום ממומן" או "למי אנחנו מפיצים את הקמפיין".
גם שאלות על שגרירים, עמלות גיוס, בחירת הפלטפורמה הנכונה והתאריך המתאים, אורך הגיוס או אפילו ניסוח עמוד הקמפיין – כולן שאלות טובות ונכונות ועל כוווווולן אענה בהרצאה.
בקיצור – יהיה מקיף! 

אז שריינת את המועד? 3.2.22 בבוקר, שזה עוד....

Days
Hours
Minutes

הפרטים הקטנים והחשובים :

*לא תשלח הקלטה של ההרצאה למי שלא יוכלו להגיע. ובכלל – ממש מומלץ לקחת חלק פעיל – לשאול  שאלות, לדון בנושאים בוערים ולהיות בנוכחות מלאה. זה הרבה יותר מועיל מצפייה פאסיבית ומשעממת ולי הרבה יותר נעים לדבר אל א.נשים חיים 🙂

ניפגש בZOOM
(כלומר אצלך במחשב)
ביום חמישי 3.2.22
בשעה 9:30 עד 11:00 וזה כולל זמן שאלות (ויהיו רבות!)

מה צריך להכין? שאלות שלא היה לכם את מי לשאול בנושא גיוס המונים.
קפה חם לידכם ונשנוש לעת צרה. 

ההרצאה תעניין את כל מי שיש לו\ה נגיעה כזו או אחרת בגיוס תקציב לעמותה או למיזם החברתי.
כלומר -החל מחברי וחברות וועד מנהל, דרך מנכ"ל\ית, מנהלי שיווק, גיוס משאבים, תקציבאים ועוד.
לכולכם יש מקום ואשמח להכיר!

האמת? שום דבר. לא תהיה מכירה בתחילת או בסוף ההרצאה, לא יהיה מוצר ב 50% הנחה וגם לא קורס ב 60K שח בסיומה. 
מה כן? נדרשת הרשמה וכן, היא מצרפת אותך ישירות לדיוור שלי. ממש מעניין שם אבל אפשר להסיר את עצמך ממנו בכל עת. ובכל מקרה אחת לחודש זה לא מאוד מציק….
מה עוד? זה הכל. אפילו לא אספר על השירותים שלנו כי זה לא רלוונטי להרצאה. מי שירצה לשמוע עוד יידע איפה למצוא אותי. 

כלום כלום כלום. 

נעים מאוד, מורן אלויה

הי, אני מורן.

אני וצוות המובחרות שלי חזק בדיגיטל ומושקעות בו באהבה גדולה. 
אני מלווה פרויקטים של מימון המונים (למיזמים חברתיים ועמותות בעיקר, אבל ממש לא רק!) כבר 7 שנים ובאהבה גדולה ותחושת שליחות אמיתית.
את הפרויקט הראשון שלי גייסתי עבור עמותת פרויקט עסקית אותה ייסדתי ב 2012 ועד היום אני בין היתר המנכ"לית הגאה שלה. 

מאז ההוצאה לאור של הפרויקט ההוא בהצלחה מרובה – אני שם. 

מאחוריי עשרות פרויקטים מהממים שהמשותף לכולם הוא – יותר מ 100% הצלחה. 

חוצמזה אני יזמת סדרתית וקצת מאוהבת בסוכנות הדיגיטל שלי ביום יום, משוגעת על צוות הנשים שאיתי, שבלעדיהן שומדבר לא היה קורה ומכורה לאדרנלין של פרויקט חדש שמגיע בכל פעם לפתח דלתנו.

המומחיות שלי ושל הצוות היא קמפיינים דיגיטליים ומדיה חברתית וכעוסקת בתחום כבר עשור אני גם מלמדת ומדריכה, יזמים ויזמיות, על מקצועות הדיגיטל השונים ונהנית מכל רגע. 

קצת ממה שעשיתי עד היום בתמונות

הקבלה הכי טובה שמלוות פרויקטים יכולה להציג היא 100% מתנוסס על הפרויקט שלה.
הנה אני משוויצה בשלי >>

ההרשמה מכאן ולינק לZOOM יישלח אלייך סמוך למועד:

גלילה לראש העמוד

יהי זה עבד!

הפרטים שלך התקבלו בהצלחה! לינק למפגש (וגם מייל תזכורת..) יישלחו בסמוך למועד. 

 

ניפגש :) 

מורן אלויה

דלג לתוכן